Aktuellt:

Nyheter från Davinci Promotion

Föregående 1 2 3Nästa

BlueStep

I september lanserade bolÄneföretaget BlueStep sitt nya kampanjmanér som Davinci varit huvudbyrÄ för. MÄlet var att utveckla BlueSteps varumÀrkeskaraktÀr, en fé som skall symbolisera BlueSteps hjÀlpsamma anda. Resultatet blev tvÄ reklamfilmer som sÀnds i TV3 och Kanal 5, en serie radiospotar som rullar i Rix Fm och Mix Megapol, ett annonspaket med banners samt DR-enheter. I samband med kampanjen togs ocksÄ en uppdaterad grafisk profil fram samt en ny version av den ljudlogotyp som Davinci sedan tidigare komponerat för BlueStep. Kampanjmaterialet har tagits fram i samarbete med Svedberg Creative och filmbolaget Pointbreak.

Bluestep

Share on facebook Digg Pusha

Kringlaskolan

Nu har vi producerat och lanserat nya informationsfilmer samt en ny hemsida till Kringlaskolan i SödertÀlje. www.kringlaskolan.se

Share on facebook Digg Pusha

Lanseringskampanj för Nissan Leaf

Vi har fĂ„tt nöjet att vara med i lanseringen av Nissan Leaf – en helt eldriven bil som tar miljötĂ€nkandet i bilvĂ€rlden till en helt ny nivĂ„. Nya Leaf lanserades genom Sveriges största Nissan-Ă„terförsĂ€ljare Mobility Motors och radioreklamen har sĂ€nts över Stockholm. Radioreklamen bygger pĂ„ ett tema som kĂ€nns igen frĂ„n katastroffilmer med skillnaden att man i det hĂ€r fallet faktiskt har en möjlighet att sjĂ€lv pĂ„verka utgĂ„ngen av dramat. SĂ„ lyssna in dig pĂ„ spotarna och varför inte boka in en provtur? Du kan lĂ€sa mer pĂ„ www.mbil.se

 

Share on facebook Digg Pusha

Tidstypiska radiojinglar

Davinci har komponerat och producerat ett omfattande jingelpaket med doft av svunna tider.

NÀr radiostationen Guldkanalen skulle bredda sitt utbud och lansera fyra nya nischkanaler för 60, 70, 80 och 90-talen fick Davinci uppdraget att ta fram jinglar med sound och kÀnsla frÄn respektive Ärtionde. HÀr kan du lyssna pÄ nÄgra exempel:

60-talet:

70-talet:

80-talet:

90-talet:

Share on facebook Digg Pusha
Föregående 1 2 3Nästa